Open dag 1 februari 2023

Op zoek naar een fijne basisschool die past bij uw kind???? en bij u? Een basisschool met een betrokken en betrouwbaar team dat het belangrijk vindt dat uw kind goed leert lezen, spellen en rekenen? Waar veel aandacht is voor sport????‍♀️, spel, kunst ????en cultuur????? Een school die letterlijk en figuurlijk middenin de Ruurlose samenleving staat en waar een gemoedelijke sfeer hangt? ????‍????‍????‍????

Kom dan zeker langs op onze
informatieavond op
dinsdag 31 januari 2023
(van 19:30 uur tot 20:30 uur).

Wilt u liever de school in bedrijf zien? Kennismaken met leerkrachten ????en sfeer proeven? Kom dan (met of zonder uw kind) langs tijdens ons
Open Huis op
woensdag 1 februari 2023
(tussen 09:00 uur en 12:00 uur)

Wij verwelkomen u graag. Vanzelfsprekend kunt u ook buiten deze open dagen een afspraak maken voor een persoonlijke rondleiding of voor meer informatie.

www.kerstzwartschool.nl
directie@kerstzwartschool.nl