Beweeg Wijs

Bewegen en sporten is leuk. Kinderen leren er mee te winnen, verliezen en samenwerken in een team. Het zelfvertrouwen wordt erdoor vergroot en uiteindelijk komen de leerlingen hierdoor tot betere leerprestaties.

Onze school heeft daarom gekozen voor een samenwerking met BeweegWijs; zij zorgen voor dat er meer bewogen wordt voor, tijdens en na de lessen. Een en ander gebeurt op een ruim en speciaal daartoe ingericht Beweeg Wijs schoolplein. Op ons schoolplein is het volgende te vinden: een atletiekbaantje, een verkeersplein, klim- en klautertoestellen, een klimmuur, een veldje met freeplayers voor teamactiviteiten, een voetbal en basketbalgedeelte, een tafeltennistafel en picknicktafels met bankjes.

De naschoolse activiteiten zijn onder begeleiding van de BeweegWijsdocenten.

Voor meer informatie over BeweegWijs, klik hier.