Formulieren

Hieronder vindt u een aantal formulieren die u kunt downloaden/uitprinten.

Aanvraagformulier verlof voor kinderen

Aanvraagformulier verlof voor kinderen (buiten schoolvakantie)

Voor het toekennen van verloven hanteren wij de kaders zoals deze beschreven staan in het Regionaal Verzuimprotocol Achterhoek. Via onderstaande link kunt u alle informatie vinden hierover:

www.lerenwerkt.nu

Wanneer u een verlof aanvraag indiend keurt de locatiecoördinator deze goed of af en zal ook de beweegreden noteren.

Vanuit de gemeente Berkelland is de leerplichtambtenaar mevrouw Wolterink verbonden aan onze school. Zij is te bereiken via het telefoonnummer van de gemeente Berkelland 0545 250250

Aanmelden nieuwe leerling

Alle kinderen vanaf 2,5 jaar ontvangen vanuit de Gemeente Berkelland in de maand januari/februari een informatiebrief over de verschillende scholen in de regio. Ook onze school staat hierop vermeld.

Wanneer u geïnteresseerd bent in onze school, kunt u vrijblijvend een afspraak maken met de directie voor een rondleiding.(tel:0573-452182)

Wanneer u gaat verhuizen of opzoek bent naar een andere school, kunt u vrijblijvend een afspraak maken voor een rondleiding. Het is ook mogelijk om tijdens schooluren de school te bezoeken zodat u de school 'in bedrijf' kunt zien en de sfeer kunt proeven.

Vraag naar de mogelijkheden of vul het aanmeldformulier in door te klikken op de onderstaande link.

Aanmeldformulier

Graag maken we kennis met u!

Team Kerst Zwartschool

Mardine van der Spoel