Kerst op de Kerst Zwartschool

Kerstkijkochtend: Woensdag 18 december wordt iedereen in de gelegenheid gesteld om een kijkje te komen nemen in de groepen 1 en 2. Tussen 08:15 en 08:45 uur zullen de kaarsjes in de groepen aan zijn en kunt u genieten van de gezellige sfeer in de klas.

Kerstbakjes: Komende week zullen er in diverse groepen kerstbakjes gemaakt worden. U hebt via de groepsapp gehoord wanneer dat in de groep van uw kind(-eren) plaatsvindt. Wellicht ten overvloede, maar wilt u er zelf voor zorgen dat de oasis nat meegegeven wordt en op maat is gesneden voor het bakje? De oasis moet 2 cm. boven het bakje uitsteken. Ook is het heel handig om grote takken alvast een beetje op maat te knippen.

Kerstdiner: Donderdag 19 december gaan we met z’n allen genieten van een fijn, sfeervol en gezellig kerstdiner. Vanaf 12:00 uur zijn alle groepen vrij om zich voor te bereiden op het feest.
Het kerstdiner start om 17:15 uur. Vanaf 18:30 uur bent u welkom op het plein om samen met andere ouders het jaar vast uit te luiden met warme chocomelk en glühwein. De glühwein wordt wordt u aangeboden door Mariska Sprukkelhorst van Mams Ruurlo. Om 19:00 uur kunnen de kinderen in hun eigen groep opgehaald worden.

Naar het overzicht