De leerlingenraad

Leerlingenraad

De leerlingenraad is opgericht zodat de kinderen binnen onze school mee kunnen praten over beslissingen en dingen die we anders willen. We hebben onze eerste vergadering al gehad. Daarin hebben we besproken wat allemaal beter kan komen op school. Ook wat we juist al heel goed vinden in de school hebben we besproken. Er is ook uitgelegd wat de leerlingenraad precies inhoud. Je blijft één jaar in de leerlingenraad en dan worden er weer nieuwe leerlingen uitgekozen, je kan dan ook herkozen worden om in de leerlingenraad te blijven. De leerlingenraad is vanaf groep 5 tot en met groep 8. Juf Mardine vergadert ook altijd mee, samen met nog een meester of juf. We vinden het allemaal heel leuk en interessant.

Groetjes,
Leerlingen van de leerlingenraad.